sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Uusi matka

Viimeksi kun olen kirjoittanut blogiin niin olin reissussa Maltalla. Siitä tuntuu olevan ikuisuus. Sen jälkeen onkin tapahtunut paljon. Suurimpana äidiksi tuleminen.

Olen maaliskuussa 2016 syntyneen pojan äiti. Aika on menny supernopeaa ja ihanaa on ollut. Äitiys on jotain sanoinkuvailematonta ja tämän tunteen tietää varmaan vain toinen äiti. Rakkaus ja huoli toista kohtaan on niin suurta. Voisin kirjoitella tästä aiheesta kunnon siirappi tarinan, mutta syy mikä sai minut kirjoittamaan pitkän tauon jälkeen on liikunta ja saada itseni uuteen kuntoon.

Olen sohvaperuna ja laiska. Äitiysloma on lopuillaan ja yhtä lomaa se on ollu kuntoilujen osalta. Ensimmäiset kuukaudet meni synnytyksestä toipuessa ja vauvaan tutustuessa. Sen jälkeen olen vain ollut ja tehnyt perus vaunulenkkejä. Mitään diettejä tai kovempia treenejä en ole tehnyt, enkä ole halunnutkaan. Yksi syy tähän on ollut imetys ja huoli siitä että maidontulo lakkaa. Nyt poika on jo sen verta iso, että huolta tästä ei enää ole.

Olen monet kerran miettiny ja suunnitellu että ensi kuussa aloitan, ensi maanantaina aloitan kuntoilun. Olen se henkilö joka lukee blogeista muiden saavutuksia ja ite en saa yhtään itseäni niskasta kiinni. Siksi päätin että nyt riittää, teen tästä laiskuudesta lopun, otan itseäni niskasta kiinni ja teen sen näin "julkisesti".

Toivonkin, että tämä blogin pitäminen toisi sellaista extra energiaa ja tänne pääsisin kertomaan hyvistä ja huonoista päivistä. Tulen varmasti jakamaan muutenki arjen tarinoita, kun elämässäni on niin paljon muutakin, mutta yritän pitää aiheen kuntoilussa.

Huomenna on maanantai ja se maanantai jolloin tämä sohvaperuna nousee ja aloittaa kuntoilun ja uuden matkan parempaa minua!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti